ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΜΟ 4



Και είπε ο εθνικιστής:


«Είμαι πατριώτης, είμαι εθνικιστής. Πεθαίνω για την πατρίδα μου.
Και η πατρίδα μου είναι το κωλομέρος όπου γαμεί και δέρνει το σόι μου.

»Έτσι υπερασπίζομαι εγώ την πατρίδα μου. Όπως ο νταβατζής την πουτάνα του. Θα πεθάνω γι' αυτήν και θα σκοτώσω. Κανένας άλλος νταβατζής μην νοηθεί να μου την αγγίξει!

»Για να μπορώ μόνο εγώ να την εκδίδω, μόνο εγώ να την βιάζω, μόνο εγώ να την δέρνω και  
να την εξευτελίζω, κατά την βολή μου κι όπως μου κάνει κέφι.

»Και τίποτε άλλο δεν θα κάνω γι' αυτήν γιατί στο τέλος μια πουτάνα είναι. Γι' αυτήν την πουτάνα όμως χτυπιέμαι και ματώνω, μαχαιρώνω κι αν μου λάχει σκοτώνω ή σκοτώνομαι.

»Κι η δόξα μου και η μαγκιά μου γι' αυτό μεγάλες θα είναι στην πιάτσα, όσο νταβατζήδες θα υπάρχουν.»


                                                                                               .[Σείριος, Ιούλης 2008]